torsdag 19 januari 2012

Noll allmänbildad

Nu sitter jag på tåget. Det var försenat så jag fick vänta en stund, när tåget väl kom så hade dom så bråttom så jag nästan missa det?! Haha hur gick det till liksom. Dom öppnade dörrarna en sekund eller nått. Jaja, jag kom på till slut!

Peter retar mig så för att jag knappt är allmänbildad.. Jag är i förnekelse, ända sedan jag fick barn så fixar jag bara inte att se rubriker eller läsa om barn som far illa. Så jag har helt enkelt slutat läsa tidningar och titta på nyheterna. Jag vet, det gör inte saken bättre att jag blundar.. Anledningen att det blev så är för att jag läste om styvpappan som slog ihjäl en tvåårig pojke för 1,5 år sen eller nått. Då grät jag varje dag i en vecka, helt ärligt, det gjorde så ont i mig.
Men detta gör ju att jag missar ALLA nyheter och därför inte vet nått!
Anledningen att jag kom in på detta är för att när Peter körde mig till tåget säger han "det var nog där den där olyckan var"... "eh vilken då??" svarar jag..

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar