tisdag 17 januari 2012

Hej hopp i stugan!

HA! Känner mig på strålande humör idag verkligen :) Vi har haft möte och det va verkligen superlyckat! Anna hade bakat minicupcakes vilka var btw farligt goda, jag som bantar?! Nä just nu gör jag väl inte det, men snart hittar jag motivationen igen och då jäklar.
Jag har insett att i övermorgon så åker jag till stockholm och jag ser så himla mycket fram emot det. Jag tror inte att jag har fattat än att jag är Sales director, jag har liksom inte riktigt landat än men det är väldigt roligt.
För fyra år sedan var jag verkligen inte den som ville prata inför "folk" men idag gör jag det varje vecka. Vilken självutveckling som Mk har gett och ger mig. Jag är verkligen tacksam.
Och Erika Gullberg, måste bara säga, DU är verkligen bäst! Du ställer alltid upp och ger gärna av dig själv. Du är en person som unnar andra lycka och framgång. TACK!

2 kommentarer: