måndag 16 januari 2012

Så starkt

Kärleken man känner för sina barn är verkligen ofattbar egentligen. Jag kunde verkligen inte ana innan jag fick barn själv hur man känner, det är såå mycket starkare än vad man tror. Som förälder känner man sig så otroligt sårbar, hjärtat känns oskyddat om ni förstår vad jag menar?
Grejen är att man överlever en separation och/eller få hjärtat sviket. Det vet jag. Det är befriande när man inser det, eller hur? Jag minns mitt första förhållande, jag trodde på allvar att jag inte skulle överleva utan honom. Men det va så fel. Man kommer över det! Man går vidare. Man växer och blir en erfarenhet rikare. Men när man har blivit förälder.. Det är något helt annat. Jag skulle aldrig överleva.. Åå jag kommer alltid vara orolig, resten av mitt liv.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar