måndag 9 januari 2012

Vart är du om ett år?

Kickoffen fick mig att fundera (som vanligt när jag är iväg).
Jag ÄLSKAR våra event! Tänk vilken självutveckling och utbildning vi har/får egentligen. Jag får ofta hejda mig, jag menar alla är inte i min rosa bubbla (eller verklighet). Men jag unnar verkligen ALLA det här jobbet. Jag har utvecklats något enormt sedan jag kom i kontakt med det här företaget som jag jobbar med. Och vilka kollegor och vänner jag har fått och får fortfarande.

Jag har lärt mig att gilla förändringar.
Om du vill ha en förändring så krävs det en förändring. Vill du vara där du är idag om ett år?
Det är där du kommer att va om du gör som du alltid har gjort... RIGHT?
Att veta att jag kan göra en förändring NU taggar mig till max. Jag behöver inte vänta tills imorgon eller nästa vecka, RÄTT tillfälle kommer aldrig. Direkt citat från kickoffen igår "man kan börja en diet mitt i en påse chips" det handlar om dig och ditt val.

Jag har lärt mig att drömma.
Efter nyår sa jag till Petrus, "2012 är året som vi blir rika älskling". "Jaha hur då?" undra han då såklart. "Jag kommer att bygga mitt företag mycket framgångsrikt och du kommer vinna en miljon." Och vet ni, jag tror på det stenhårt.

Ikväll åker jag till Jönköping på ett till event, ska bli så kul!

2 kommentarer: