tisdag 3 januari 2012

Vilken natt!

Våra barn har verkligen hållt oss vakna inatt. Sam har inte velat sova och har dunkat i väggen halva natten och Linnea har varit orolig och gnällig. Tänk de föräldrar som har det så alltid?! En natt går ju bra..
Fina barn vi har som nästan alltid låter sina föräldrar få sin skönhetssömn.

Idag har jag jobb som väntar. Som jag ska hinna med när Sam är på dagis, haha! Sam sprang till dagis idag, godingen. Så roligt att han trivs där.

Dag 2 i bantningen. Det går bra, jag kör ingen speciell diet. Jag håller koll på kalorierna. Hela grejen är att äta mindre än vad du gör av med, då går du ner!
Små portioner tre-fyra ggr dag. Såklart ingen skräpmat, läsk, godis eller chips. Då får du träna som en galning för att ligga minus.

Nu måste jag komma iväg!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar