torsdag 5 januari 2012

Linnea hejjar på

Jag har varit på en timmes powerwalk. Så jäkla bra är jag!
Jag gick in med inställningen att jag ska SVETTAS! Så därför hade jag snabb musik i öronen då är det svårt att gå sakta. Jag har kommit på att jag älskar allt väder. Idag är det disigt och det småduggar något men det är friskt och jag njuter. Vi ska vara glada att vi har olika årstider, skulle vi uppskatta sommaren lika mycket om man hade den alltid? Nej tror inte det.
Och hur mysigt är det inte att sitta inne med tända ljus och höra hur det blåser och regnar ute? Hur mysigt som helst.
Promenaden var det ja.. I vagnen låg Linnea och hade det bra.

Hon synar mig och ser ut att heja på mig "Så ja! rör på dig fläskis!!"

Då böjer jag mig fram och säger "ligg inte bara där och ha det bra! Hjälp till och putta på! Mamma har blivit tung sista tiden". Då skrattar hon:


"Du din fialottabingbong, jag ska visa dig att jag kan bli smal!" svarar jag och går ännu snabbare.



2 kommentarer:

  1. Hej Jag kom in på din blogg av ren tillfällighet för ett halvårsen och de är jag glad över. Du verkar vara en otrolig tjej, driven glad, framåt och snygg. Om alla tjejer tänkte lika postivt som du skulle världen se bra annorlunda ut.:)

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket! Måste säga att du har verkligen gjort min dag!! :)

    SvaraRadera