torsdag 26 januari 2012

Plopp Plopp

Hahaha visst är det sjukt när ett gammalt minne bara ploppar upp? Jag ligger här och funderar, planerar och drömmer.. Som vanligt när jag ska sova. Det enda jag hör är mina älsklingar som slumrar, sam pratar i sömnen, Linnea smackar gulligt och Peter snusar (blandat med snarkningar men det vill han inte höra) och sedan hör jag min tinnitus. Jag har alltså en lätt tinnitus i ena örat. Det är som ett lågt pipande "iiiiiiiiiiiiiiiiiii", aa ni fattar. Jag minns så väl när jag fick det, det var på en konsert. En konsert som jag tror skolan anordnade? Minns inte just det men iaf. Nu kommer minnet, jag var 14-15 år och konserten var alkoholfri därför hade dom en "alkoholmätare" en mänsklig (stackars) sådan (!!). Haha tänk att man gjorde så då?! Det hade jag helt glömt av! Så den här stackars kvinnan fick stå i inträdet och lukta på typ 100st finniga 15 åringars andedräkt.. Hahaha!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar