onsdag 4 januari 2012

Ovanligt!

Nu har jag fått massa ärenden uträttade och nu väntar jag och Linnea på att kl ska bli 14 och det är dags att hämta Sam. Då ska vi trotsa blåsten och gå en promenad,, vi får se hur det går.. Men solen lyser ju! Härligt.

Jag var med om något ovanligt idag! Jag är ju egenföretagare och därför blir det att man delar ut visitkort ofta och mycket. Så fort jag träffar en trevlig och framåt tjej som jag vill visa mina produkter för eller erbjuda ett jobb så ger jag mitt visitkort och jag tar hennes.
För ett tag sedan så träffade jag en tjej som bara var så härlig! Men jag fick inte tillfälle att ge henne mitt visitkort just då. Men på juldagen så träffade jag på hennes kille så då tog jag tillfället i akt och gav honom mitt visitkort.
MEN vet ni hur låg procentuell chans det är att man verkligen ringer på ett visitkort? Väldigt låg! Därför räknade jag inte med att hon skulle ringa. Men idag gjorde hon det! Så kul det ska bli att träffa henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar