onsdag 11 januari 2012

56h tvtittande?!

Vilken loj dag.. Jag har inte gjort mycket! Men det var meningen också,, att bara va och mysa med familjen. Sam älskar att bada. "e bada dä" säger han och pekar på badkaret. Sen rycker han i kläderna, gullungen. Vad stor han börjar bli.

Ikväll har vi tittat på vampire diaries, som min goa vän Erika har övertygat mig om att se :) jag har bara sett första avsnittet än så vi får se om jag tycker om den,, har inte bestämt mig än!

På tal om tv tittande.. Vi är ju väldigt duktiga på att säga att vi inte har tid. Vet ni, vi tittar bort mycket tid! Man kanske inte tänker på det.. Men om man tittar 2h varje dag så är det 14h i veckan och det är 56h i månaden?! Då är 2h lågt räknat, många tittar säkert mycket mer. Det dubbla? Meen 56h! Tänk vad vi skulle kunna göra med det tiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar