söndag 27 januari 2013

God morgon!

Hoppas ni sovit gott! Det har absolut jag men shit vad trött man är efter man har jobbat natt.. Tar flera dagar att komma igen med tröttheten efter, trist.
Nu på morgonen ska jag och barnen ut och gå en powerwalk.. Eller jag går och barnen sitter i vagnen.. Ni fattar.
Sedan ska vi på kalas och i em ska vi till pappas fotostudio :-D idag satsar vi på att ta fina kort på barnen. I veckan ska jag dit igen för att ta kort till bloggen.
Till sist ska jag till gymmet, såklart!

Imorgon är det invägning :-O jag vet att jag har gått ner i vikt, det känner jag, men idag har jag fått mens?! Har skitont i magen och känner mig svullen. Aja, får ha med det i beräkningen, så är det att vara kvinna ;-)

Linnea kom med mina ANVÄNDA trosor runt halsen.. Så mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar