lördag 26 januari 2013

Era tips!

Jag och Sam har myskväll här hemma (Linnéa sover och Peter är i Stockholm, som ni vet) och därför var jag sugen på att titta på en ANNAN barnfilm än Polar expressen som typ är det enda Sam vill titta på och jag spyr på den. Så vart vänder man sig? FB såklart! Då får jag veta att IceAge går på fyran så jag slår på TV:n. Sam blev glad enda tills det blev reklam "MAAAMMMMAAA!! Jag vill seeee iiiiaaassseeett! (Iceage)" "Det funkar ju inte mamma, var är iaset?" jag svarar "Men Sam det är ju reklam" "Meeen jag vill se iiaset NU!" säger han och tittar på mig argt.
Det är ganska tydligt att vi alltid tittar på film och aldrig på Tv?? HAHAHA, min goa unge, men det är nog bara jag som tycker att detta är roligt eftersom det är min unge ;-)

Iaf, tack snälla för era tips bland kommentarerna! Tänk att ni lägger ner lite extra tid för att tipsa mig :-D Vill gärna dela med mig av era kommentarer till de andra som precis som jag behöver tips! Därför kommer dom här:

Minna - "Kan tipsa om att det finns en massa bra appar, iaf till iPhones, som man kan ladda ner , sök bara på Workout, dock går det ju bara för såna som har en smartphone..."

Tack Minna! Ska defintitivt gå in och kika! Älskar verkligen appar, det kan verkligen ge idéer till nya träningsätt :-)

helgals - "Jag splittar styrketräningen på 4 delar. Bröst/mage, Biceps/triceps, Ben/vader och axlar/rygg. Ibland även ett extra mage/bålstabilitetspass om jag har lust :) 5-6 konditionspass i veckan. :)"

Låter som ett bra upplägg! Hur lägger du upp konditionspassen? I samband med styrketräningen eller typ kondition på morgonen och styrka på em? Tack för din kommentar!

Anonym - "Jag tränar i princip varje dag , både gym och pass. Mitt bästa tips är nog att göra det som känns kul för dagen, varierad träning är det som ger bäst resultat. När jag precis började träna hade jag ingen aning om vad jag höll på med, men mitt mål var att testa alla pass som fanns på mitt träningsställe. Alla är nybörjare någon gång!"

Så himla bra tips! Att tänka ENKELT är verkligen det bästa. Varför krångla till det? :-)

Tack så jättemycket för era tips, delar vi med oss till varandra bli vi "rikare" på idéer och motivation, eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar