lördag 26 januari 2013

Längtar!

Har kikat runt lite på nätet på träningskläder och motivationsbilder så nu längtar jag till gymmet imorgon!! Är hemma själv med barnen idag så kam tyvärr inte dra till gymmet idag.
Jag har ingen som helst träningsvärk, så det tänker jag skaffa mig ordentligt imorgon! Planerar att köra bröstmuskler, rygg och sneda magmuskler.
Hur lägger ni upp er träning?? Berätta!

Dessa övningar är favoriter till de sneda magmusklerna:

(Pilatesboll är bra att använda om man har ont i ryggen tycker jag! Så jag brukar variera, ibland med boll, ibland utan)









3 kommentarer:

  1. Kan tipsa om att det finns en massa bra appar,iaf till iPhones, som man kan ladda ner,sök bara på Workout,dock går det ju bara för såna som har en smartphone...

    SvaraRadera
  2. Jag splittar styrketräningen på 4 delar. Bröst/mage, Biceps/triceps, ben/vader och axlar/rygg.
    Ibland även ett extra mage/bålstabilitetspass om jag har lust :)
    5-6 konditionspass i veckan. :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera