tisdag 13 april 2010

Gårdagens promenad

Ja promenad blev det och den började mycket bra.
Vi gick från Högelid till hamnen, vi gjorde ett litet snabbt stopp vid Oxen för att inhandla mjölkersättning (han är så stor vår plutt så han är inte riktigt nöjd med min mjölkproduktion än så vi få kompletera lite..). Sen gick vi längs hamnen och jag lyckades stålsätta mig och handlade INGEN glass!! Det var inte lätt kan jag säga med tanke på mitt chokladmissbruk som har pågått i nio månader.. 13 kilo borta men hela 15 kilo kvar så det är bara att kämpa.
När vi kom fram till holmen fick Sam för sig att han höll på att dö av akut hunger och talade om det med att skrika för full hals.
Holmen visade sig vara stängt så det var bara för mig att sätta mig på en bänk och slänga fram tutten, mindre kul då man inte har vant sig vid att visa tuttarna för allmänheten i en park ännu och den höga risken för mjölkstockning i blåsten.. men vi fick en nöjdare bebis och kunde förflytta oss till Mumma och ge mjölkersättning.

Idag ska vi till bvc :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar