måndag 12 april 2010

Gravidhjärna!

Åh solen lyser idag också!
Då blir det promenad idag med, just nu väntar jag och Sam på att mamma ska komma hit.. då ska vi gå ner till hamnen.
Idag tänker jag dock inte göra misstaget att ta vårskorna som jag inte använt på många månader, dels pga svullna fötter och vintern förstårs... Igår fick jag för mig att ta på mig dom och gå i flera kilometer vilket resulterade i att jag nu har en vattenblåsa Allan på lilltån, aj aj aj.

Jag tror inte att den virriga gravidhjärnan har förstått att det är dags att ta sitt pick och pack och dra.. men i och för sig tar det nog lite tid innan den har samlat ihop sina saker för den har ju trots allt bott där i nästan tio månader.
Det är bara någon med en sån hjärna som sätter en gryta med amningsnappar på kokning och sätter sig i soffan och GLÖMMER av att man sitter där för att vänta på att dom kokat klart.. (man ska koka dom i fem minuter...).
Men ja ja nu blev det så, mitt kök blev rökfyllt och amningsnapparna vackert bruna... det va tur att jag GLÖMDE att koka alla amningsnappar så jag har en i alla fall.

Oj matdags! Och bråttom är det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar