torsdag 15 april 2010

Sommaren 2010, Here I come!

Herregud vad mycket tid jag måste ha tillbringat på Lundstedts (ett fik i stan)!
Igår gick jag och Sam ner till stan för att hälsa på Marie på nagelsalongen så att Sam kunde tacka för presenterna han har fått, han sov genom hela mötet.. men ändå.
Efteråt mötte vi upp Louise för att luncha och går lägligt förbi Lundstedts när en personal kommer ut och grattar mig till bebisankomsten "det va ju inte länge sen du va här med den stora magen"... till saken hör att jag känner alltså inte den här personalen utan pratat endast med henne när jag varit där... inser ni hur mycket jag förmodligen varit där? inser jag det???
NEJ nu får det vara slut på stamkundspratande med fikapersonal, härmed har jag sagt upp stamkundskontraktet!! Inget mer fikande för mig! Nu är det morötter som gäller, sommaren 2010 here I come!!

1 kommentar: