torsdag 22 april 2010

På tal om försäkring..

Jag mår redan bättre?!
Tänk att turen kan vända, men det kan bero på att P tog hand om matningen inatt och imorse. Att sova kan göra mycket gott.
Sam verkar än så länge frisk, pepper peppar ta i trä.."klappar mig själv på huvet".

Nu har vi fått iväg försäkringspapprena på vår plutt, det var ett helt företag att fylla i alla frågor. Först kommer frågan "komplikationsfri förlossning?" och sen kommer nästa intelligenta fråga "Är barnet adoperat?" Eh?
Och till mina stora fasa var jag tvungen att ta fram journalhandlingarna från min förlossning.
Det sägs att det är bra att ha som bearbetning, men jag får ångest när jag ser dom. Det påminner bara om att det faktiskt har hänt, förlossningen from HELL. Jag ser till och med horn växa ut från papprenas högkant, utan att överdriva.
Kommer jag komma över det? JA enligt alla runt omkring mig.
Jag försöker att inte tänka på det, men det finns i bakhuvet som en demon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar