onsdag 14 april 2010

Livet tar oväntade vändningar.

Jaha här sitter jag och lyssnar på barnens favoriter OCH sjunger med.. i ett radhus med ruffsigt hår, iklädd mjukisbrallor med hål i skrevet och har inlett dagen med blöjbyten och spytorkning. Detta kunde man bara inte tro för ett år sen!
Och hör och häpna, jag krattade löv igår! Livet tar oväntade vändningar.
Men har jag varit lyckligare? Nej! Fascinerande.

På tal om ingenting så var vi på Lindex för ett litet tag sedan och då träffade vi på en bekant till P. Hon grattade oss och givetvis började vi prata om förlossningar och barn.
Då visade det sig att hon har FYRA barn!
Förut innan jag själv fick barn så skulle jag inte brytt mig så mycket men NU blir jag helt fascinerad, DET är beundrandsvärt!
Tänk fyra graviditeter och fyra förlossningar! Jag hade genast lust att klappa henne på axeln och säga BRA GJORT!
Vilka kvinnor det finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar