måndag 19 april 2010

Powerwalk

Nej nu har jag bestämt mig!
Jag ska sluta amma och en betongklump har just lättat från mina axlar.
Nu är det slut på ångestladdade kämpande matstunder.
Vi ska ha det mysigt och njuta av dom istället!
Tyvärr finns det många minus med att inte amma, däribland att viktnedgången inte blir lika enkel men det ÄR inte värt vad som helst.

Så nu är det hejdlös bantning som gäller!



Idag har vi varit i snapen på powerwalk.
Härligt!
Powerwalk innebär att man går FORT! Så fort att man GÅR om joggare, inte dom som springer men dom som joggar.. det kan man kalla tempo.
Mina korta knubbiga ben fick kämpa.
Under en powerwalk är INGA stopp tillåtna under några omständigheter!
Sam var duktig och sov under hela fyspasset, lyckosten.. men det gjorde att jag "slapp" bryta regeln.

Nu får ni snart se oss i tidningen också för vi har tagit kort i Lyrestad idag.
Sam spydde ner hela sig precis innan, det va tur att jag just hade fått tipset om att alltid ha med ombyte i skötväskan..

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar