fredag 9 april 2010

Härliga vår!!

Idag har jag varit ifrån min plutt i hela två timmar, snacka om lyx att kunna komma iväg och få sitta på salong och få naglarna filade och i toppform.. Så man har en toppform någonstans.. eller en form överhuvudtaget. Jag har i och för sig hört att rund också är en form, men ändå!
Och då slog det mig att mitt sinne inte bara saknar honom utan hela min kropp.. FYSISKT saknar min plutt.
När jag kom hem hade mina farhågor besannats, han sov!! Jag ville genast väcka honom, pussa på honom och tala om för honom att jag aldrig skulle lämna honom igen (trots att han inte verkade ha tagit skada av det eller ens märkt att jag var borta..).
Som tur var vaknade han snart och jag fick chans att snusa honom i håret till hans stora förtret och protester varpå jag talade om för honom att jag skulle sjunga för honom om han inte blev mer medgörlig då tystnade han tvärt och tittade på mig med uppspärrade ögon och gapande mun.. (Jag sjöng nämligen för honom häromdagen..)

Nu har vi just käkat grillat, härliga vår! Det verkar som hormonerna tänker tillåta mig bara få må toppen idag. TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar