onsdag 7 april 2010

Shaping!

Sådär då har jag varit nere i stan och införskaffat mig en "shaping", här ska det smörjas med fet kräm och shapas till max! Om inte annat så svettades jag ur mig två hekto under tiden jag köpte den för jag fick för mig att ta på mig vinterjackan trots att det visade sig att det va 15 grader varmt ute.. Så det blir att dra på sig vårjackan ikväll och ta en promenad för att förhoppningsvis bränna två hekto till.



P är i Lyrestad och då passar våran plutt på att sova som en ängel så att jag till och med sitter här och har tråkigt som småbarnsförälder.. "vänta bara tills du får barn! DÅ är det slut på friden och du kommer inte hinna det och det.. eller det.." ??? jag förstår inte vad dom menar...

Men jag ska inte klaga, det kommer väl.



Hur go är han inte när han är så här vaken och pratglad? Man får ta tillvara på dom stunderna för snart sover han igen. :))

2 kommentarer:

  1. hahaha håller med dig helt. Vi har också fått en liten sömntuta. Man sitter till och med och är rastlös på dagarna :p
    Men men vi ska väl inte klaga så länge de håller i sig :)

    SvaraRadera
  2. Nej det får vi akta oss för ;))

    SvaraRadera