fredag 12 mars 2010

Är det dags snart?

Okey magen har bekräftats sjunkit, huvudet är fixerat och IDAG fick jag för mig att packa ner t-shirt, amningsbh, trosor och mjukisbyxor. Så nu är det spännande!
Mamma ringde " hur mår du?"
"Jag mår fint!" svarar jag.
" Jag har en känsla av att idag kör det igång, känner du nått?"
"Nej ingenting, men det är ju bra att du känner nått, såå att NÅN känner NÅTT".
Är det inte den kvinnliga intutionen som talar? DET får vi hoppas!
P säger att han inte litar på den kvinnliga intutionen och hans manliga intution säger att vi kommer gå över tiden två veckor.
Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. gillar ditt sätt att skriva, läst lite olika inlägg och kan inte låta bli att småskratta lite ibland.. hoppas ni slipper vänta allt för länge på er lill*

    Hälsningar från P's gamla kollega

    SvaraRadera
  2. Tack :) Vi hoppas också på att h*n vill titta ut snart :))

    SvaraRadera