måndag 22 mars 2010

Vecka 41 + 1

Vi höll inte tummar och tår tillräckligt hårt ;)

Då har vi gått in i vecka 42, helt otroligt! Vid den här tidpunkten trodde jag att jag skulle sitta med en bebbe i famnen, men ack vad fel man kunde ha.
Jag är bokstavligt talat sprängfärdig som ni ser, GIGANTISK! (Och 30 kilo plus, men efter mitt kisseri häromdagen så kanske jag har gått ner något kilo..)
Imorgon ska vi till mvc och det känns på tiden! Ska bli spännande att höra vad dom har att säga.
Drömmen är väl inte att behöva bli igångsatt direkt.
Ryggen har gått i strejk så nu ska jag fjäska efter till massage.

1 kommentar:

  1. Hej Alexandra!
    Ville bara önska lycka till och kanske har du fått din bebis idag. Det är du värd då du gått så länge över tiden! Ha det gott och ta väl hand om varandra. Kram Towa Beckenham

    SvaraRadera