lördag 13 mars 2010

Beräknade dagen!

Varför har jag inte skrivit på heeela dagen?
Därför att jag gör ingenting och känner ingenting! Energin är dock på topp och medför rastlöshet.
Nu sitter jag här i soffan och väntar på att P ska vakna efter sin powernap efter jobbet ( han har kommit på att han ska vila middag ifall att.. ). Jag kan inte sova igen för jag har redan avverkat två powernaps idag..
Ikväll ska vi till Louise och Martin. Vi ska käka hamburgare och titta på melodifestivalen, trevligt! Det är väl toppen att bunkra upp med hamburgare inför ett maratonlopp som jag hoppas väntar mig inatt ;)



Vi får väl ta och hålla tummarna för våra skaraborgstjejor ikväll tycker jag!

Bilden är lånad från timotejs hemsida.

1 kommentar:

  1. Sista dagarna känns lika låååånga som hela graviditeten :)Kram/ Sabina

    SvaraRadera