onsdag 17 mars 2010

God morgon!

Jaha uppe med tuppen *GÄSP* bara för att jag vaknade hungrig och kissenödig.
Det är inget att göra åt, bara att gå upp. Så nu sitter jag här och fördriver tiden med att titta lite på kort och när jag kom till Grekland korten började jag fnissa och tänkte att jag måste visa er hur jag gjorde på min semester!! Jag var i v.14 den veckan vi åkte till Grekland.



Jag mådde jätteilla... jag låg..


Jag va jättetrött... så jag sov..




P var förstående och serverade mig frukost på sängen... (när jag fortfarande låg..)

Missförstå inte, vi VA ute också men inte så länge och mest för att jag behövde äta innan jag spydde. Haha vilken semester! Jag hade i alla fall turen att mitt illamående gick över i v. 15..

(Vi ska inte ens tala om när jag spydde utanför Ikea, visste ni att det i princip aldrig finns något grönt i närheten av ikea? inte ens en buske! dåligt!)

2 kommentarer:

  1. Hej hej :)
    Första gången jag tittar in här hos dig. Alltid spännande att se vem som läser min blogg.

    Har försökt att förklara lite bättre vad jag menade med mitt inlägg. Förstår att det måste vara svårt att förstå hur vi ofrivilligt barnlösa tänker och att det mer än ofta låter dumt. Hoppas min förklaring hjälpte lite grann i alla fall.

    Och grattis till graviditeten och kärleken. Det låter som att ni har det riktigt mysigt :)

    /Plusresan

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag läste ditt svar och jag uppskattar det! Som jag skrev, jag vet inte vad jag pratar om när det gäller din situation. Jag ville absolut inte såra dig eller göra det värre för dig men jag var tvungen att skriva min känsla som jag fick! Jag kan förstå att man kan vara ledsen över sin egen situation i ett sådant läge, men jag fick uppfattningen att du oönskade henne lyckan men nu förstår jag att det inte var så. Jag tycker om din blogg och kommer fortsätta läsa den och jag väljer att tro att du kommer få ditt pluss, det är bara en tidsfråga.
    Mvh Alexandra

    SvaraRadera