tisdag 16 mars 2010

I kiss och bajs ålder?

Bf + 3 och utan några symtom.
Jag går och fjompar mig hela tiden och känner efter (jag vet! det är ingen ide, jag lär märka när det är på gång) "oh en förvärk? eller det kanske ÄR en värk? nää det gick över.."
I alla fall, detta upptar mitt sinne var och varannan minut för längtan är så enorm.
Längtan kändes inte mindre när jag gick på stan igår med min mammas kusin Lotta och hennes dotter Emelie och myste på barnavdelningen (Emelie är också gravid så vi hade tindrande ögon bägge två..). Kanske ska övertyga P om att jag behöver shoppa lite idag...

Jag avslutade kvällen i P:s knä och medans han smörjde in min enorma mage med olja så tittade vi på "Boston tea party". Då diskuterade dom om man släppte ut bajs och kiss från flygplanen uppe i luften, man kom fram till att man inte gör det.
Men om man skulle göra det (förutsatt att avföringen var fast och inte smulades sönder när den släpptes ut) så skulle det bli som en hård isklump och det skulle inte vara särskilt hälsosamt att få en sån i huvudet.
Något sånt här får min fantasi att flyta, tänk dig att stockholms stad bombareras av bajskorvar för att ett flygplan har av misstag släppt ut hela resans ressenärers avfall från...tex Thailand..
Tanken får mig att fnissa hejdlöst, har jag fortfarande spår av kiss och bajs åldern i mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar