onsdag 24 mars 2010

Läsning


Då är jag igång och läser igen, en super rolig och brutalt ärlig gravidbok som jag har lånat av Andrea. "På smällen" av Ann Söderlund och Hannah Widell. Jag har nästan läst ut hela och har fått flera härliga skratt. Häromdagen fick jag syn på bilden nedanför och började skratta hejdlöst.


Jag känner sååå igen mig! haha.

Om det inte går att se så står det "Men börja väx då" på den ena och på den andra "Men sluta väx då".

Ni vill väl ha en uppdatering, jag känner ingenting.

Jag fördriver mest tiden just nu och hoppas på det bästa! Idag har jag fikat med Louise och nu sitter jag och scrapbookar ihop ett "sommar 2009" album.

Idag har jag bokat tid på förlossning också, så på Söndag kl 9.30 ska vi vara där OM nu inte det drar igång innan.

Såå tummar och tår!! ;)

3 kommentarer:

  1. den boken är så härlig... :) läste den i somras när jag var typ i v.14-15...

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Har hållt tummar och tår i flera dagar nu, DET BÖRJAR KRAMPA ;)
    Vill du gå på stan med mig och Anton imorgon fm/lunch?
    Kram Andréa

    SvaraRadera
  3. Inget inlägg på några dagar. Bebis?

    SvaraRadera