onsdag 10 mars 2010

lugnet före stormen?

Jag känner INGENTING, är detta lugnet före stormen? Halsbrännan (min vän som har infunnit sig nästan hela graviditeten) har nu fått för sig att flyga sin kos, foglossningen är mycket bättre (jag rör mig i och för sig minimalt), ingen magont längre och jag har plötsligt börjat sova på nätterna.. förutom inatt men det berodde nog mer på rastlöshet.
Ska det överhuvudtaget komma ut en bebis?
När det väl ÄR dags så kommer jag nog inte tro på det. Det blir som för fågelungen som ropar på sin fågelmamma att vargen är där, fast han inte är där.. efter tre gånger och vargen faktiskt infinner sig så tror inte fågelmamman på det.
Jag trodde att tre dagar innan beräknad nedkomst skulle man känna sig oerhört gravid, men jag kände mig mer gravid förra veckan.. haha.
Det kanske blir en aprilbebis?!

2 kommentarer: