onsdag 10 mars 2010

Skrattanfall.

Lika lätt som man har till gråten har man till dom hejdlösa skrattanfallen när man är gravid. Saker som man annars inte alls skulle skratta så extremt åt gör man nu.
Tänk vad hormonerna ställer till det!
Detta upptäckte jag när "lilla kycklingen" gick på tv. Jag såg inte hela filmen utan slog bara över till den kanalen och fick då syn på grisen som är med.
Hans enorma kropp och dom pytte pytte benen och den totalt obetydliga lilla lilla kepsen på det enorma huvudet, fick skrattet att bubbla upp i min strupe och sedan var det kört.
Det totala hejdlösa skrattanfallet var nu ett faktum, det gick inte att sluta!
Jag medför en bild, tyvärr ser man inte dom små benen.

2 kommentarer:

  1. HaHaHa! Kände mig lite nere idag men sen gick jag in på din blogg ;-) HaHaHa

    SvaraRadera
  2. Haha :) vad roligt att du blev på bättre humör ;))

    SvaraRadera