lördag 20 februari 2010

Förvärkar

Jag blev helt chockad när jag tittade ut imorse, allvarligt! Jag minns inte att jag har varit såhär insnöad förut. Utanför dörren väntade en vall med en meter hög snö.
Tur att vi ändå har något att pyssla med, vi ska ju tapetsera om!
Så idag har vi kört igång med att riva bort lös tapet.. eller hrm P har i alla fall det. Jag har pillat lite, suttit, pillat lite till.. ja alltså inte så mycket.

Jag har börjat få förvärkar, men det tog en liten stund och en del runtfrågande innan jag insåg det. Det är en väldigt skum känsla, man får en olustig smärta i ljumskar och nedre delen av magen. Lite som mensvärk men värre och så blir i alla fall jag lätt illamående. Första gången jag kände av det trodde jag direkt att jag höll på att bli magsjuk eller matförgiftad och började gå igenom allt jag hade ätit. Sen gick det plötsligt över.. Tänk att det snart tittar ut en liten bebis, det blir verkligare och verkligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar