torsdag 18 februari 2010

Tapetsering


Vi trivs jättebra i radhuset och det är verkligen i toppskick men ändå började vi leka med tanken att göra om i sovrummet, jaaa och snart ville vi ju göra det så snart som möjligt... innan bebisankomsten.
Så när familjerådgivningsföreläsningen blev "inställd" åkte vi ner till wetterbergs färg och började titta på tapeter.
Först var vi insnöade på lila som fondtapet.. men det var NÅGON häromdagen som sa att det är bara gravida och psykiskt instabila som har en förkärlek för lila. Inte för att det ändrade min inställning men jösses vad mycket snygga tapeter det finns!
Så det slutade med prover på alla möjliga.. randiga, mönstriga och flera olika färger.
Det blir mycket intressant att välja.


Annars har jag inte gjort något vettigt förutom att hänga upp tvätten..och när jag stod där inne och nynnande så fick jag syn på vågen.
Jag har sagt till mig själv att det är fullständigt onödigt att hålla på att väga sig för man mår ju bara dåligt av det ändå! Men nu stod den ju där.. och plötsligt stod jag på den.
Då fick jag den mycket roliga nyheten att jag har gått upp ytterligare 2,6 kilo.
Jaha alltså 22,6 kilo so far.. blä.
Argt putta jag undan den och konstaterade att igentligen borde den få flytta till tippen, varför har man en våg för?! Den har lika hög existensvärde som en fästing - NADA.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar