fredag 26 februari 2010

Igår hade vi en riktig unnardag, jag startade upp dagen med att sätta mig på salong Nails and beuty vid gamla torget i Mariestad. Vad är mer lyx än att få sitta och få naglarna filade och händerna insmorda? Inget. Och ett par snygga naglar på mina svullofingar är pricken över i.
Sedan åkte jag, P och Mangan (som är nyss hemkommen från thailand..FUSK!) till Kinnekullegården på lunchbuffé. Dom har verkligen allt och det är supergott. Jag rekommenderar dock att inte ta den branta vägen upp till kullen för det resulterar i att man får pulsa genom en skidbacke för att komma fram. Vilket inte var optimalt höggravid och utsvulten i snöblåsten. Då kan jag tillägga att jag redan hade haft flera mindre irriterade utbrott om när vi igentligen var framme, för det kändes som en evighet att komma dit. MEN då fick jag tillslut den underbart goda maten i överflöd och kunde med gott mod pulsa tillbaka över skidbacken till bilen.

Den här dagen avslutade jag med Andrea på VIP kväll på babyproffsen, vi åkte dit med stora förhoppningar om alla dess möjliga reor och drömmar om ett massa handlande. Dock blev vi besvikna. Men jag handlade i alla fall en jättefin laban babyfilt som jag ska ha i skötväskan. Och fick HELA 10 % rabatt!
Sedan köpte jag en stor påse med godis och kröp upp hos P i soffan.. "jag har saknat dig.." säger jag finurligt. Till svar får jag " Du var på babyproffsen MED en kompis.. MED mitt kort.. Skulle inte tro det.."

Jag förstår inte vad han menar... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar