måndag 15 februari 2010

Glad alla hjärtans dag!

Vi hade verkligen en toppen alla hjärtansdag!
Med räkor,vin (alkoholfri cider för mig..) och vitlöksbröd följande av ett varmt bad med rosa skum och små rosa hjärtan som P hade fixat åt mig, jag älskar rosa!
Helt otroligt att vi lyckades för plats i badkaret bägge två men det kan bero på att P offrade sig med en sittande ställning med kranen i ryggen samtidigt som han öste varmt vatten över min mage så den inte blev kall och serverade mig melon så jag slapp sätta mig upp.
I alla fall va det mysigt, vilket kompenserar mitt nya illröda horn som har växt ut i min panna, har aldrig haft så mycket finnar som sen jag blev gravid.. men det kan ju bero på den mycket ökade chokladintagningen..
Nu väntar jag på Fia som kommer med fika till mig.. och jag har just anfallit min nya röda vän med Mary kays concealer (den bästa!) i hela tre lager så nu lyser den i alla fall inte röd längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar