lördag 27 februari 2010

Spännande, spännande


Nu är förarbetet klart! Och idag inväntar vi proffshjälp Janne himself. Spännande spännande!
Min mormor kommer också som syhjälp, det behövs sys upp gardiner, och jag är inte ämnad att sy. Inte ens i rak linje.. till och med än mindre då..
Jag fick nästan IG i syslöjden på högstadiet för jag inte hade sytt något på hela terminen, bara knåpat på ett armband som innefattade ståltråd och tjock tråd, som tur var kunde inte min lärare annat än att ge mig ett godkännande eftersom hon inte heller hade uppmuntrat mig till att göra något annat. Den dagen när jag klev in i syslöjdsalen insåg hon att det var hopplöst. Tack tack! Ska bara tillägga att jag annars, i andra ämnen, var en mycket tillgiven och duktig elev... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar