onsdag 24 februari 2010

Sluttråkat för idag.

Jag har fått lära mig idag att god sömn ger mycket energi vilket bidrar till att man blir otroligt rastlös när man bara går hemma. Så efter att ha klagat för både mamma och P bestämde jag mig för att om jag nu har så förbaskat tråkigt så får jag väl pyssla! och äta..




Så jag strök dom nytvättade bebislakanen och bäddade. Det var ett arbete för sig.. fint blev det!

Och pysslade med bebisboken och läste! Vad är inte mer tidskrävande än läsning? Boken " I huvudet på din bebis" är by the way en toppenbok och man lär sig massor. Jag fick den via prenumerationen på tidningen vi föräldrar. Går man med i familjeliv.se så får man många bra erbjudanden!







Vilka kläder ska man ta med till BB? De som kommer vara alldeles för stora.. Varför inte passa på att faktiskt njuta av den här tiden, känna längtan. För man har en tedens att glömma det. Eller JAG har det..





Igår kom Carro med hemmabakta bullar! MUMS. Ska jag vänta tills någon kommer på fika? Skulle inte tro det! Jag har mumsat bullar hela dan!! Ska bara gömma den tomma burken tills P kommer hem.. Om inte annat ska jag distrahera honom med färdiglagad mat när han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar