tisdag 16 februari 2010

Promenad

Inatt har jag sovit från ca klockan tolv till klockan åtta! Helt otroligt, jag minns inte ens senast jag sov så länge i sträck..
Och så vaknade jag med en strålande sol utanför och då bestämde jag att idag måste jag bara komma ut! Så jag messade Andrea och hon gjorde mig gärna sällskap så nu har vi varit ute och gått.. inte så långt och inte så snabbt men vad härligt med frisk luft!
Fysiskt mår jag inte bättre (kroppen värker överallt..) men psykiskt mår jag toppen!
Nu är vi i v 36 + 2 dagar. I slutet på den här veckan så säger man att man är fullt gången, alltså i magen ligger det en färdig liten bebis och i praktiken skulle jag kunna föda när som helst.
Men det tror jag inte.. en marsbebis tror jag allt att det blir. Eller?
Vi är redo, h*n får gärna komma ut.. som P säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar