tisdag 23 februari 2010

Ny härlig dag!

Härligt att solen lyser strålande ute idag också! Det får en att hålla modet uppe.
Imorse vaknade jag redan klockan åtta med en slemklump i halsen, i alla fall så kändes det så för jag är så extremt svullen i slemhinnorna och tydligen var jag ganska storsnarkande också för jag när jag tittade upp mötte jag en arg blick ifrån min underbara sambo, förstår inte vad han gnäller över, det är ju JAG som inte får luft.
På med morgonrocken som glipar kraftigt vid naveln så jag visar hela hängbuken för min rökande granne mitt emot när jag kommer allt annat än smygande ner för trappan ut i köket, men vad gör det? MAT.
Tänk att så självklara och lätta saker som man annars gör i vardagen utan att tänka, nu inte är alls lika enkelt, det tog mig en timme efter frukosten att ens orka in i duschen! Men nu är det i alla fall gjort, nu ska jag bara samla kraft att ta på mig kläder också.
Min bror kommer med bussen vid tolv och då ska vi åka till Lyrestad och ska tigga fika hos min farmor. GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar