tisdag 9 februari 2010

Ikea

Efter en natt med en bebis i magen som har gått i protest varje gång jag lagt mig på vänster sida.. och då menar jag att det känns som att h*n har (eftersom jag inte vaknar i första taget..) tillkallat alla h*n känner och bildat ett långt protest tåg och till och med kallat in polis eskort för att få mig att ändra ställning.. så efter ett stön vänder jag mig åter till höger sida, inser ni vilken envis liten bebis det kommer att komma ut? Både jag och P har oanade envisa sidor, trots att P nekar bestämt till det..
I morse åkte jag, Paula och Louise till ikea i Örebro och shoppade så mycket vi orkade.
Eftersom jag och P har varit ute i god tid och handlat så hade vi inte så mycket kvar, så jag handlade skötbord (det sista absolut nödvändiga..) och en massa gosedjur för det vill man ju ha i ett barnrum!
Så när P kom hem så satte vi fart med pysslandet.
Jag har nu smygit iväg till soffan med en ryggvärk som heter duga och P grejar för fullt med skötbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar